הוספת דפי המסחר לאתר

לאחר בניית הקטלוג בחשבון הלקוח, הגדרת כל הגדרות המסחר וטעינת הקטגוריות והמוצרים, ניתן להקים את דפי האתר הקוראים לנתונים.
1. הוספת כל דפי המסחר כיחידה אחת

2. קביעת קישור לקטלוג בתפריט הראשי

3. הוספת תפריט צד - קטגוריות

4. הוספת קישור למוצרים המומלצים, אם ישנם

5. בקרת איכות

א. הוספת דפי המסחר כיחידה אחת

שלבי ההקמה

1. ללחוץ על סימן + לצד Sitemap
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
2. בחלון שנפתח - לבחור באייקון האמצעי Commerce
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
3. בחלון הבא, יופיעו סוגי הדפים השונים הקשורים למסחר. יש ללחוץ על shop בלבד ולאשר.
שאר הדפים ייווספו מאליהם.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
4. כך נראה ה-sitemap לאחר הוספת דפי המסחר. כל הדפים מגיעים מוסתרים מהתפריט.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
shop - יכיל את דפי הקטגוריות ותוצאות החיפוש
product - יכיל את דפי המוצר הבודד
showcase - יכיל את המוצרים המומלצים
cart - יכיל את סל הקניות
checkout - יכיל את הקופה
Terms and conditions - יכיל את תנאי הרכישה / התקנון. חשוב לערוך את התקנון בדף זה, כי יש קישור מובנה אליו מהקופה, כשיש צורך בהסכמה לתנאים לפני רכישה.

שימו לב!
עיצוב הדפים מגיע תבניתי, כפי שקיים בתבנית אתרי המסחר.
מדיניות שינוי העיצוב של דפי המסחר, נותרה כמו באתרי המסחר הרגילים.

ב. קישור לקטלוג בתפריט הראשי

1. ללחוץ על סימן + לצד ה sitemap
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
2. בחלון הנפתח לבחור ב-Link.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
3. בחלון Edit link לכתוב בשורת השם "קטלוג" או כל שם אחר שיופיע בתפריט.
ברשימה הנשלפת של הדפים לקישור, לבחור בדף shop, הוא הדף המציג את הקטלוג הראשי והקטגוריות.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל

ג. הוספת תפריט צד - קטגוריות

כמו בכל אתר מסחר, יש להציג את תפריט הקטגוריות בשליש הימני/שמאלי של דף פנימי.
אם כבר יש באתר תפריט צד של דפי התוכן, יש להוסיף מתחתיו את תפריט הקטגוריות.
אם אין, ניתן להשתמש בתשתית הקיימת לתפריט הצד שאינו בשימוש ולהפכו לתפריט קטגוריות.

1+2. כדי להוסיף תפריט קטגוריות מתחת לתפריט הצד הקיים, יש להעתיק את רכיב תפריט הצד ולהדביקו שוב מתחתיו
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
3. בפאנל הניהול הימני, בהגדרות התפריט (Edit Menu > menu items) יש לשייך את התפריט לקטלוג, במקום ל sitemap
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
4. כדי שהתפריט יציג כמה רמות, החל מהקטגוריות ברמה הראשית, יש לפתוח את אזור ה-Advanced ושם:
1. למחוק את הערך (אם ישנו) בשדה Entry point
2. להגדיר 3 רמות ליד Depth.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל

ד. הוספת קישור למומלצים

מאחר ובאתר תדמיתי אין בדף הבית תצוגת מוצרים מומלצים כמו בתבנית המסחר, ניתן ליצור קישור לדף המומלצים (showcase) בשליש הדפים הפנימיים בדף הבית או כקישור נוסף בתפריט הראשי.

1. לגרור רכיב Title (או כפתור) למקום הרצוי.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
2. לאחר הגדרות העיצוב לכותרת/כפתור, להגדיר קישור לדף showcase.
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל

ה. בקרת איכות

בסיום הוספת דפי הקטלוג, יש לגלוש בכל סוגי הדפים, להוסיף מספר מוצרים לסל, לעבור לדף הקופה ולוודא שההזמנה מגיעה במייל (כפי שבודקים טפסים באתר).

במידה והלקוח מבקש שההזמנה תגיע לכתובת דוא"ל שונה מזו המגיעה מהאדמין, יש להוסיף את הכתובת בהגדרות הקופה בדף הקופה באתר (לא בניהול הקטלוג):
הוספת דפי מסחר לאתר רגיל
בנוסף, יש לגלוש באתר בפלטפורמות האחרות ולבדוק תאימות תכנים והתאמתם לרוחב המסך.
אתר דוגמה - בתבנית גליה:
http://commerce-pages.d.zapweb.co.il/Shop